Proces rekrutacji
Chcemy dobrze poznać kandydatów, dlatego proces rekrutacji w Naszej Firmie składa się z kilku etapów.
Pierwszym krokiem jest selekcja nadesłanych CV, jeśli Twoje kwalifikacje są zgodne z wymaganiami profilu stanowiska zaprosimy Cię na rozmowę. Kolejnym etapem jest rozmowa rekrutacyjna która umożliwi nam uzyskanie bardziej szczegółowych informacji na temat Twojej wiedzy, doświadczenia i kompetencji. Przedstawimy szerzej naszą firmę, zakres obowiązków na danym stanowisku oraz nasze oczekiwania wobec pracowników. Kandydaci, którzy decydują się na aplikowanie mają gwarancję, że rekrutacja odbywa się przy zachowaniu zasad wzajemnego szacunku i zaufania oraz z dbałością o ochronę danych osobowych kandydatów.
Jeśli jesteś zainteresowany pracą w IT Biznes-Partner wyślij nam swoje CV na adres: rekrutacja@biznes-partner.eu
Informacja zwrotna i decyzja o zatrudnieniu.
Ostatnim krokiem jest podjęcie decyzji o wyborze kandydata. Jeśli to właśnie Ty zostaniesz wybrany, złożymy Ci ofertę pracy. Na koniec procesu rekrutacyjnego wybranym kandydatom zostanie przedstawiona oferta zatrudnienia. Zostaniesz ponownie zaproszony do naszego biura, gdzie będziesz mógł zapoznać się ze wszystkimi szczegółami oraz zadać dodatkowe pytania.
Gwarantujemy na każdym etapie rekrutacji dyskrecję i zachowanie poufności.